Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 lipca 2011

Dużooooo!

Hej! Czytacie mojego bloga.... Nie zauważyliście, że strasznie dużo dziś napisałam? dodałam 16 postów. ten jest 17;) Czasami jest taki czas na stardoll, że żadnych nowości, darmówek i innych pierdołów:) dziś jest dużo darmówek, nowości, ciekawostek.....Aaaa no właśnie!... zapomniałam dodac jeszcze jednej notki:p o darmowej moitle, kórą otrzymamy w zamian za konkurs co sie wie o Harrym Potterze. jest to Quiz, w którym trzeba odpowiedzieć na ok.yyy.... 5 pytań:D
ale dodam go jutro.... mam lenia:D
__________________________________________________________________________________
                            WAKACJE!!!
Każdy z nas już wie, że mamy wakacje. Wyjeżdżacie gdzieś? Dokąd?
Ja niestety nigdzie na razie nie wyjeżdżam....;(  
Lecz za to Wy na tym skorzystacie!!! Będę pisać dla was przez całe wakacje.... i dłużej!!! Jeżeli nie dodam świeżych newsów ze świata Stardoll... przepraszam... ale czasami, jak będzie ładna pogoda mogę wyjechać nad jezioro..... Odrobię zadanie na drugi dzień:D 
Dobranoc!!
Zoosik99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz